Message in a bottle...

sâmbătă, 17 ianuarie 2009

Cine sunt?

Aş putea începe cu.. Nu ştiu alţii cum sunt.... dar nu este dreptul meu.
Fiind al treilea copil, dintr-o familie cu patru copii, am fost genul de copil cu personalitate,obraznic foc, diabolic pe alocuri. Unii dintre profesorii mei î-mi spuneau că-mi lipsesc doar corniţele, ca un outsider să-şi dea seama cine sunt.
Respect enorm libertatea omului şi libera exprimare.
Aici o să încerc sa transpun amintiri şi ganduri, ale mele cat şi ale voastre.
Subiecte or să fie. Credeţi-mă.

6 comentarii:

  1. Io te cred nenea! Hai, deşartă sacu :))

    RăspundețiȘtergere
  2. eu te cred...sincer cred ca esti o persoana deosebita...

    RăspundețiȘtergere
  3. ...Nu sunt nimic din ce-as fi vrut sa fiu,dar fiindca m-am nascut fara sa stiu,prea devreme sau poate prea tarziu......nu am spus-o eu,dar mi se pare al naibii de potrivit !!!!!!!!!!!!!Din punctul meu de vedere.

    RăspundețiȘtergere
  4. @ daniela- Şi eu am spus la fel.Numai că trebuie să ne acceptăm destinul. La bază suntem toţi nevinovaţi. Noi nu am vrut dar sa-ntamplat.

    RăspundețiȘtergere
  5. Iti citesc postarile in fiecare zi, de-o vreme, sau aproape zilnic. Imi place cum scrii... Profund, cursiv...
    Scriu si eu pe un blog. Ba chiar... colaborez si la un al doilea blog colectiv, un blog ceva mai... "literar", la care as fi vrut, poate, sa fim colegi. Bineinteles, daca ti-ar fi placut si tie sa colaborezi, ca autor, pe acel blog. Daca te-ar interesa, totusi, ma poti contacta pe blogul meu sau, preferabil, pe o adresa de mail sau pe messenger.

    RăspundețiȘtergere