Message in a bottle...

miercuri, 28 ianuarie 2009

Declaraţia mea de avere

Sunt mandru posesor al unui creier, tumefiat pe alocuri, lovit de sistemul bolnav care ne conduce. Prin vene trece sange de roman, cel puţin aşa ştiu. Nu mi-a spus bunicu` meu că aş fi avut vreun strămoş turc sau altă rasă. Cine mai ştie? Deţin şase simţuri, din care nu dau nici unul. Văd milioane de culori cărora le simt gustul, aud cum creşte iarba şi simt cum bate vantul, încerc să-mi ţin echilibrul în faţa valului de scumpiri pe care fierbinte ni-l trimit cadou nemernicii. Scîrba e un cuvant măreţ în comparaţie cu ce simt pentru limbricii ăştia. În colţul sufletului meu un păianjen ţese o panză. Stă la pîndă. E al meu. Am un sentiment că..... o să fiu pus să plătesc impozit pentru asta. Cum pentru ce? Pentru sentimente. Am prea multe..... două. Iubesc să-i urăsc pe acarienii ăştia. Clipele petrecute în compania unei femei frumoase, sunt amintiri care se văd pe faţă. O să port o cagulă. Nu am dreptul să fiu fericit. E molipsitor. E o boală rară şi nu vreau să fiu responsabil de răspandirea ei. Asta am. Fericiţi cei săraci cu duhul.

5 comentarii:

  1. Mie mi-a fost furat dreptul la fericire.Dar hotii vor plati,stiu asta cu siguranta.

    RăspundețiȘtergere
  2. Mi-a placut foarte mult "O să port o cagulă. Nu am dreptul să fiu fericit."... Si imi permit sa iti spun ca nu ai nevoie de o cagula. Omului ii este data fericirea de a trai :)

    RăspundețiȘtergere
  3. @Victoria Casian-Scuze pentru întarziere. Aşa este. Dar cand vine? Unde este?

    RăspundețiȘtergere
  4. Poate ar trebui sa vezi mai bine in jurul tau :)

    RăspundețiȘtergere
  5. @Victoria Casian-O să fiu foarte atent.

    RăspundețiȘtergere