Message in a bottle...

luni, 26 ianuarie 2009

Lucid

Am eu vreun gand normal în cap?
În capul ăsta chel. Poate dacă voi fi mai fericit părul meu va înceta să cadă. Viaţa este scurtă. Trebuie să o folosesc la maximum. Azi e prima zi din restul vieţii mele.
Sunt un client ambulant. Trebuie să merg la doctor pentru un control la umăr. Nu e bine. Dacă aş înceta să amîn lucrurile aş fi mai fericit. Ar trebui să mă apuc de jogging. Zece km pe zi. Poate alpinism. Ar trebui sa-mi schimb viaţa. Ce trebuie să fac? Să mă îndrăgostesc? Trebuie să citesc mai mult?…. să-mi îmbunătatesc viaţa. Dacă aş învăţa să vorbesc ruseşte sau ceva de genul ăsta? Să cant la vreun instrument. Pot vorbi chineza. Aş fi un neica-nimeni care vorbeşte chineză şi cîntă la oboi. Ar fi super. Ar trebui să mă tund scurt, să încetez să mă fac de ras…crezand că nimeni nu observă chelia mea. Cat de patetic este asta? Să fiu eu însumi, încrezător. Nu asta caută femeile? Un bărbat nu trebuie să fie frumos. Dar nu este adevărat. Mai ales în ziua de azi. În zilele noastre cerinţele sunt aproape aceleaşi la bărbaţi şi la femei.De ce trebuie să simt că ar trebui să-mi cer scuze pentru existenţa mea? Poate este de vină chimia creierului. Poate asta este!.... incompatibilitate. Toate problemele pe care le-am avut pot fi reduse…la o incompatibilitate chimică. La asta se rezumă tot. Trebuie să încetez. Oricum voi rămane nesuferit. Nimeni nu poate schimba asta.

3 comentarii:

  1. OOOfff!!! cate probleme...
    Cea mai importanta zi, in reperul celorlante ramane prima...e kilometrul zero...si totusi existenta e un dar, o bucurie...
    Pierzi ceva, castigi altceva si viata merge inainte...

    RăspundețiȘtergere
  2. Pentru unii e un dar. Aşa este. Pentru alţii e un chin permanent. Când viaţa te încearcă si încerci să rămâi vertical crezi că ai dobândit ceva.La sfârşit or să fie multe întrebări.

    RăspundețiȘtergere
  3. Sa-ti ceri scuze pentru existenta ta?????????M-am gandit si eu , uneori,la asta.Dar nu,mai bine sa-si ceara altii cuze pentru existenta lor in viata mea!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    RăspundețiȘtergere