Message in a bottle...

marți, 24 februarie 2009

Sunt perfect conştient

Atunci când se va atinge gândul perfect, se va obţine efectul cel mai bun posibil.
Sunt perfect conştient că întreaga viaţă a universului curge prin corpul meu în această clipă. Mai ştiu că mintea nu cunoaşte astfel de stări de lucruri, incurabile. Îmi dau seama că singurul lucru ce împiedică restabilirea mea perfectă este propria mea orbire faţă de adevăr. Toată viaţa am fost orbit, dar acum privirea mi s-a luminat de adevăr şi adevărul mă eliberează de legea păcatului şi a morţii.
Nu contează cel ce critică, nici cel care atrage atentia asupra şovăielii unui om puternic sau asupra a ceea ce putea fi facut mai bine. Cel care de fapt contează este luptătorul din arena, cu faţa năclaita de praf, sudoare şi sânge, străduindu-se din răsputeri, vitejeşte, care greşeşte şi îşi pierde puterile iarăşi şi iarăşi, pentru că nu există efort fără greşeală şi puncte slabe, dar care se luptă cu adevărat să îndeplinească faptele, care cunoaşte extraordinarul entuziasm, devotamentul fără margini, care se dăruieşte unei cauze merituoase, care în cazul cel mai fericit cunoaşte triumful unei mari realizări, sau în cel mai rău caz, dacă eşuează, aceasta se intamplă cel puţin pentru că a avut planuri îndrazneţe, astfel că locul sau nu va fi nicicând alături de cei distanţi şi sfioşi care nu cunosc nici victoria, nici înfrângerea.
Poţi ajunge la inălţimea celui mai nobil vis al tău sau te poţi coborâ la nivelul cel mai josnic al imaginaţiei tale. Pentru că ai libertatea de a gândi, soarta este în mainile tale. Tu eşti singurul răspunzător.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu