Message in a bottle...

luni, 9 februarie 2009

Visul

Pe fundalul de păcură al nopţii eterne, norii albi străluceau, reflectând clipe de lumină alb-violetă, strălucitoare ca un flash.O sclipire roz,deasupra unei robe cenuşii...Ceva aducând cu o siluetă se strecură în dormitor.Părul strâns într-o coadă de o jumătate de metru era la fel de alb şi de strălucitor precum zăpada artificială. Pielea de pe corp, era de un galben-crom; ochii aveau un iris auriu, iar roba de culoare albastru-imperial era decorată prin supraimpresiune stereooptică cu un dragon auriu. În momentul apariţiei, zâmbea larg, arătându-şi dinţii standard, perfecţi şi perlaţi. Zâmbea şi făcea cu mâna semne domoale.
Am îngheţat. Încăperea era cufundată în întuneric. Şi totuşi mişcarea fluidă şi distribuţia subtilă a umbrelor curbe î-mi spuneau că o femeie în pielea goală se îndreaptă spre mine.
Halucinaţii? Proiecţia cuiva cunoscut? Năluca ajunse lângă mine înainte de a mă putea decide. Plină de încredere, se aşeză pe pat alături de mine, mi-a atins faţa şi m-a mângâiat cu degetul pe obraz.
Era aproape perfectă. În întuneric trăsăturile feţei aproape că-i dispăruseră. În schimb, avea un corp încântător. Îi vedeam pentru prima oară liniile trupului. Femeia era suplă, musculoasă, ca o dansatoare profesionistă. Avea sâni ridicaţi şi grei.
Mă simţeam extraordinar de relaxat, ca sub masajul facial al unui bărbier. Femeia şi-a lăsat degetele să-i alunece pe partea laterală a gâtului meu. Apoi folosea ambele mâini. M-a atins pe piept, apăsând ici şi colo, şi deodată m-am simţit orbit de dorinţă. Îşi încleştase mâinile pe umerii mei.
Ea îşi lăsă mâinile în jos. Aşteptă .Continua să mă atingă ici şi colo, dar nu întotdeauna în zona unde se aglomerau terminaţiile nervoase. Atingea nervii aceştia în ordinea corectă. De fiecare dată mă cutremuram, ca şi când ea ar fi acţionat direct asupra centrului plăcerii din creier. Până şi în cea mai veche profesie din lume există ceva mai mult decât se vede cu ochiul liber. Pot recunoaşte excelenţa în orice domeniu. Femeia asta era o expertă. Dacă are cunoştinţele potrivite poate transforma un bărbat într-o păpuşă...Acum sunt confuz. M-am trezit. Trebuie să plec la muncă.

4 comentarii: